Mijn kennismaking met Azië - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Mirjam - WaarBenJij.nu Mijn kennismaking met Azië - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Mirjam - WaarBenJij.nu

Mijn kennismaking met Azië

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

05 Oktober 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Zo, na een aantal drempels zijn we in Kota Kinabalu.

Op vrijdagochtend begon het avontuur, vroeg in de auto richting Schiphol.
Bij het inchecken werd het even spannend aangezien ik een enkele reis naar Borneo geboekt heb en mijn ticket naar Nieuw-Zeeland niet bij me had. Deja-vu van vorig jaar. Maar gelukkig kun je met de techniek van tegenwoordig zelfs je e-tickets tevoorschijn toveren:D

Tas ingecheckt, toen nog even koffie gedronken bij La Place, samen het hele afscheidscomite.

Toen het tijd was om door de douane te gaan, was het tijd om dag te zeggen. Het gekke daarvan is, is dat je niet weet hoelang je weg blijft. Daarnaast is het heel gek om Renske gedag te zeggen, 'tot morgen aan de andere kant van de wereld'.

De vlucht verliep voorspoedig, 10uur tussenstop in Singapore. Gebruik gemaakt van een gratis city-tour, hierdoor alle highlights gezien. Op het vliegveld zelf valt ook van alles te beleven, een zonnebloementuin, cactustuin, vlindertuin, zwembad, bioscoop, etc. Dus, zoals je misschien verwacht, heb ik me prima vermaakt.
Het laatste stukje was nog 2uurtjes vliegen. Een half uur na mij kwam Renske aan.
Na 4 pinautomaten met elk 3 pasjes, kregen we eindelijk wat geld in handen. Allemaal buiten gebruik of een andere reden.
Met de taxi naar het hostel en daar vielen we allebei vrijwel meteen in slaap. 12uur later werden we wakker en wilden we naar de sundaymarket. Maar zoals te zien op de foto was het een beetje regenachtig, dus daar kwam niet veel van terecht. Uiteindelijk zijn we naar een massagesalon geweest, een touristenbureau en hebben boottickets voor morgen: we gaan naar Brunei!

  • 05 Oktober 2014 - 15:18

    Bas:

    Enjoy ladies!

  • 05 Oktober 2014 - 16:06

    Annet Van Der Sar:

    Have fun!! Ben benieuwd naar al je avonturen!!

  • 05 Oktober 2014 - 16:08

    Bianca :

    Lekker genieten hoor kijk uit naar je verhalen..

  • 05 Oktober 2014 - 16:26

    Charly:

    wow,
    Ik zou zeggen geniet ervan.
    Ik volg je avonturen op voet

  • 05 Oktober 2014 - 16:53

    Carlyn:

    Jeeh de reis is begonnen:)!! Heerlijk de vakantie beginnen met een massage! Groot gelijk meiden en have fun

  • 05 Oktober 2014 - 17:25

    Anita:

    ik hang weer aan je lippen :) have fun honey XXX

  • 05 Oktober 2014 - 17:45

    Mam:

    Nou, je voelt je vast al een beetje thuis met dit weertje. Mooi excuus voor Brunei. Maak maar mooi veel foto's; kunnen we als thuisfront zien hoe het er bij jullie uitziet. Geniet ze!!

  • 05 Oktober 2014 - 19:32

    Sharon:

    Wauwww Mirjam, wat een leuk avontuur alweer, super leuk om weer te lezen. x

  • 05 Oktober 2014 - 19:42

    Evelyne:

    Fijn om te lezen dat je veilig bent gearriveerd met een goede vlucht.
    Have fun en ik kijk uit naar je volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Borneo

Via Borneo naar Nieuw-Zeeland.

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2014

Sabah, Borneo

05 Oktober 2014

Mijn kennismaking met Azië
Mirjam

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 16752

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 15 September 2015

Tonga

26 Oktober 2014 - 14 Juli 2015

Nieuw-Zeeland

01 April 2013 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

03 Oktober 2014 - 30 November -0001

Borneo

Landen bezocht: