Weer veilig thuis! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis!

Door: Mirjam24

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

07 Augustus 2013 | Nederland, Deventer

Zo, voorlopig mijn laatste verslag. In ieder geval van deze reis.

Na mijn laatste verslag begon ik me steeds meer af te vragen wat ik wilde.. Ik merkte dat ik heimwee had naar diverse mensen en dingen. Dingen zoals een eigen plekje, mijn werk, enz.
Verder ging het geld ook erg snel en wilde niet helemaal met lege handen terugkomen... Dus door een aantal redenen toch besloten om na 4 maanden terug te keren naar Nederland!

Afgelopen zaterdag veilig en wel geland op Schiphol.
Morgen 2 sollicitatiegesprekken en ook hard op zoek naar een huisje...

Mijn laatste anderhalve week in Nicaragua heb ik nog gedoken en gesnorkeld op de Corn Islands. Daarna een weekje in Granada rondgehangen, een prachtige kleurrijke stad.

Tot snel voor een bakje koffie?:)

  • 07 Augustus 2013 - 17:27

    Pa:

    onverwacht Mirjam, maar het was jouw keus.

    ik ben dankbaar en blij dat je weer veilig en gezond terug bent.
    Pa.

  • 07 Augustus 2013 - 19:29

    Carlyn:

    Welkom thuis!! Ben benieuwd naar de real life verhalen :)

  • 07 Augustus 2013 - 20:26

    Charly:

    Nou welkom thuis,

    Haha mis je toch je roots;)
    Maar je hebt wel iets moois om op terug te kijken, vooral als je later dement ben.....
    Weet je nog die apies......

    Joh en die baan gaat ook wel lukken, al ligt het werk niet voor het oprapen als vpk.
    Succes met je sollicitaties!
    En laat even weten als het gelukt is!

    Grutjes Charly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Mirjam

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 928
Totaal aantal bezoekers 16768

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 15 September 2015

Tonga

26 Oktober 2014 - 14 Juli 2015

Nieuw-Zeeland

01 April 2013 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

03 Oktober 2014 - 30 November -0001

Borneo

Landen bezocht: