Voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 Januari 2013 | Nederland, Deventer

Zo, morgen gaat het aftellen echt beginnen.
Nog maar 10 weken!
Dan vlieg ik voor onbepaalde tijd naar Panama en is het de bedoeling om via de westkust Zuid-Amerika te gaan bewonderen.

De voorbereidingen zijn al wel in volle gang en ik kan je zeggen, dat is zo leuk!
Andere reizigers spreken over hun ervaringen, verzekeringen vergelijken, mogelijke werkplekken zoeken, spaans leren, de landen op internet verkennen, etc.

Mocht je me willen volgen in Zuid-Amerika, dan kun je d.m.v. je e-mailadres in te vullen op de hoogte blijven van mijn updates!

  • 20 Januari 2013 - 12:52

    Machteld:

    Zit je nu in Den Haag...Zuid Afrika???

  • 20 Januari 2013 - 12:52

    Mirjam :

    Haha nee, maar hij kent Den Haag Nederland niet.
    Ik kan het niet aanpassen:(

  • 20 Januari 2013 - 14:27

    Anita:

    Superleuk Mirjam, ik ben nu al fan :)! Good luck met voorbereiden. XXX

  • 20 Januari 2013 - 16:34

    José :

    Leuk dat je dit gaat bijhouden, ben ik ook een beetje op reis. Ik ga je zeker volgen!

  • 20 Januari 2013 - 17:55

    Daniëlle:

    lieve Mirjam,

    ik wens je een goede reis waarin je maar veel ervaringen op mag doen. Ik hoop wel dat je weer terugkomt en dan met een rugzak vol mooie herinneringen. XXX

  • 21 Februari 2013 - 09:43

    Jefta:

    Hey zus!

    Ik heb me ook aangemeld voor jou 'reis-update'.
    Hou je ons wel goed op de hoogte? :)

  • 21 Februari 2013 - 20:38

    Claudia:

    hoi mir ik bewonder je, jong ondernemend,maak er mooie tijd van geniet en leer veel van de wereld

  • 12 Maart 2013 - 22:29

    Steef(beveiliging):

    Zo heb me ingeschreven voor je reis up-date.
    Het komt steeds dichterbij, nog ff en het is zo ver.

  • 27 Maart 2013 - 18:56

    Hetty :

    Okay Mirjam, in de startblokken? Tandenborstel niet vergeten? Vergeet niet vanuit t vliegtuig door t raampje te kijken als je ons koude landje verlaat naar de bloed hitte. Ik hop dat ik door deze reaktie nu ook ingeschreven heb, want ik ben geen pc/mobiel freak. Have fun en geniet dubbel op. (ook voor mij ). Take care!!!

  • 29 Maart 2013 - 18:58

    Tante Arja:

    Spannend hoor.....moet met regelmaat aan je denken.......sterkte, deze laatste dagen voor vertrek X

  • 30 Maart 2013 - 08:39

    Bep:

    Nog 2 nachtjes in een Hollands bed en dan......
    Hele goeie reis gewenst, pas goed op je zelf, niet met vreemde mannen meegaan...etc.
    Ha,ha, dat zie ik je echt niet doen.
    liefs van Bep

  • 01 April 2013 - 17:41

    Agnes Van Lom:

    Hoi mirjam ik wil je hierbij een fantastisch reis toe wensen,ik hoop dat je het goed naar je zin mag hebben,als jij een opkomende zon zie zal je vast aan me denken hahaha want hij hebt mij daarvoor wakker gemaakt in het haga nog bedankt daarvoor nogmaals lieverd veel plezier en kijk uit veel liefs agnes XXx

  • 01 April 2013 - 20:00

    Anita:

    Go Girl! Supergaaf wat je doet, respect! GENIET en Heel Veel Plezier! XXXX

  • 02 April 2013 - 16:53

    Simone :

    Hi meid,
    Zit al de hele dag op de klok te kijken. Als het goed is moet je nu aan zijn gekomen...
    Hoop dat je een hele goeie reis hebt gehad, en hopelijk geen vertraging. Geniet van Panama en je gave reis. Ik ga je volgen, en wacht al je mooie verhalen met spanning af! Have fun girl! We genieten met je mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Mirjam

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 16773

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 15 September 2015

Tonga

26 Oktober 2014 - 14 Juli 2015

Nieuw-Zeeland

01 April 2013 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

03 Oktober 2014 - 30 November -0001

Borneo

Landen bezocht: